biznes - reklama

Franczeska
Posty: 322
Rejestracja: śr lip 22, 2020 12:14 pm
Re: biznes - reklama

Post autor: Franczeska »

A czy dzisiaj, w dobie internetu, warto Waszym zdaniem nadal korzystać z tradycyjnych form reklamy, na przykład zamawiać gadżety reklamowe dla firmy? Jeśli tak, to jakie? My już od dłuższego czasu zamawiamy dla naszej firmy notesy kostki z naszym logo i nie zamierzamy z tego rezygnować. Taka reklama do nieduży koszt, a wydaje mi się, że przynosi dobre rezultaty.

chorobo
Posty: 734
Rejestracja: pt sie 21, 2020 9:28 am
Re: biznes - reklama

Post autor: chorobo »

W kategorii opakowania reklamowe na stronie https://capira.pl/kategoria-produktu/op ... reklamowe/ można znaleźć szeroki asortyment produktów, które łączą estetykę z praktycznym zastosowaniem. Firma oferuje opakowania o różnych kształtach i rozmiarach, które mogą być personalizowane, aby najlepiej odpowiadały potrzebom i oczekiwaniom klienta. Opakowania te są doskonałym narzędziem marketingowym, które pomaga w skutecznym promowaniu marki i przyciąganiu uwagi klientów.

lewandowska
Posty: 192
Rejestracja: czw wrz 10, 2020 4:02 pm
Re: biznes - reklama

Post autor: lewandowska »

Jeśli mowa o biznesie, jego promocji i reklamie to agencja hostess https://www.individual.pl/ może stanowić istotny element skutecznych działań marketingowych na różnego rodzaju wydarzeniach. Hostessy odgrywają nie tylko rolę reprezentacyjną, ale też angażują się w zaawansowane interakcje z klientami, co może przekładać się na zwiększone zainteresowanie marką i jej produktami. Jednym z najważniejszych atutów korzystania z usług agencji hostess jest ich profesjonalizm. Dobrze przeszkolone hostessy potrafią dostarczyć pozytywne doświadczenia uczestnikom wydarzenia, co z kolei wpływa na postrzeganie marki. Dobra agencja dba o selekcję i szkolenia swojego personelu, co gwarantuje wysoką jakość usług. Skuteczność w kontekście działań promocyjnych jest kluczowa. Hostessy mogą pełnić różnorodne funkcje, od rozdawania materiałów reklamowych, przez udzielanie informacji, aż po organizowanie mini eventów. Stworzenie angażującego środowiska wokół produktów czy usług przekłada się na lepsze wyniki sprzedażowe i budowanie relacji z klientami.


ODPOWIEDZ