Wegańskie słodycze

Awatar użytkownika
Magiee54
Posty: 416
Rejestracja: śr kwie 03, 2019 9:08 pm
Wegańskie słodycze

Post autor: Magiee54 »

Jakie słodycze poza Oreo są wegańskie?

tornado
Posty: 58
Rejestracja: pt sty 31, 2020 12:32 am
Re: Wegańskie słodycze

Post autor: tornado »

Nie znam się za bardzo na tym polega weganizm ale ja na przykład wole zamiast słodyczy przekąski typu bee/pl/9026-slodycze-i-przekaski są zdrowsza ale i jak dla mnie smaczniejsze. Może znajdziesz sobie coś dla siebie ja je lubię.

Benita
Posty: 16
Rejestracja: ndz mar 29, 2020 3:59 pm
Re: Wegańskie słodycze

Post autor: Benita »

Właściwie nie znam się na takich wegańskich słodyczach, choć słyszałam o takiej diecie dietly/pl/catering-dietetyczny/janikowo . Niektóre firmy cateringowe właśnie taką mają w swojej ofercie. Jest ogólnie duży wybór diet, ale ja planuję typowo odchudzającą. Nie jestem fachowcem nawet w gotowaniu, dlatego wolę aby specjaliści mi coś doradzili i zlecili odpowiednie jedzenie.

Maja44
Posty: 9
Rejestracja: wt lip 07, 2020 4:36 pm
Re: Wegańskie słodycze

Post autor: Maja44 »

Gdy interesuje Cię właśnie ów wątek to miej na uwadze, iż znam miejsce, gdzie powinnaś znaleźć o wiele więcej bardzo wnoszących dużo do życia informacji na ten temat. Polecam jak tylko znajdziesz czas bo naprawdę warto według mnie - vegefood/com/pl .

Franczeska
Posty: 308
Rejestracja: śr lip 22, 2020 12:14 pm
Re: Wegańskie słodycze

Post autor: Franczeska »

A może zamiast słodyczy lepiej postawić na suszone owoce? Również są one bardzo słodkie i moim zdaniem znakomicie zaspokajają chęć na słodycze ;) Spróbujecie na przykład suszonych daktyli ze sklepu jawo2008/pl/88-daktyle-suszone, a sami się przekonacie ;)

Marzena21
Posty: 27
Rejestracja: czw wrz 24, 2020 2:51 pm
Re: Wegańskie słodycze

Post autor: Marzena21 »